Spolupráce s virtuální asistentkou

Spolupráce se mnou je jednoduchá a přehledná.
Nemusíte mít žádné speciální znalosti, programy ani zkušenosti.
Stačí se rozhodnout ulevit hlavě a být otevřený delegování.

1. Nezávazný úvodní kontakt

Napište mi nebo zavolejte.
Povíte mi, co byste potřeboval/a, kde vás tlačí bota, co nestíháte, co vás vyčerpává.
Já se zeptám na pár doplňujících věcí, abych věděla, jestli a jak vám můžu pomoct.

První rozhovor je zdarma a nezávazný.


2. Navrhnu, jak bych vám mohla pomáhat

Na základě toho, co mi řeknete, navrhnu konkrétní způsob spolupráce:

  • co bych mohla převzít,

  • jak často byste mě potřeboval/a,

  • jak budeme komunikovat.

Spolupráci přizpůsobím vám. Klidně jen přes e-mail nebo telefon.


3. Domluvíme se a začneme zlehka

Vybereme si způsob spolupráce:

  • jednorázově (např. třídění e-mailů, vytvoření šablon),

  • pravidelně (např. fakturace, kalendář, osobní organizace).

Podepíšeme jednoduchou dohodu, aby bylo jasné, na čem jsme.
Potom mi předáte přístup k věcem, které budu potřebovat (např. e-mail, Google Disk, účetní systém).

Všechno vám pomůžu nastavit krok za krokem.


4. Komunikujeme jednoduše a pravidelně:

  • Můžeme být v kontaktu přes e-mail, telefon nebo třeba WhatsApp.

  • Pravidelně vám dávám vědět, co je hotovo, co zbývá nebo na co se zeptat.

  • Vše je přehledné, bez stresu a technických složitostí.


Spolupráce v bodech:

✔ není třeba žádná instalace ani technické znalosti,
✔ spolupráce může být krátkodobá i dlouhodobá,
✔ vše je přizpůsobené vám: tempu i formě komunikace,
✔ pracuji spolehlivě a s respektem,
✔ jsem zvyklá pomáhat i klientům s ADHD, přetížením a chaosem v systému.

Chcete zjistit, jestli jsem ta pravá?

Napište mi nebo mi zavolejte a domluvíme se, co by vám nejvíc ulevilo.